.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در اجرای خدمات رسانی ویژه به بیمه شدگان انجام می‌شود؛
فعالیت شعب تامین اجتماعی مازندران در روز جمعه ۳۰ دی‌ماه
مدیرکل تامین اجتماعی مازندران با اشاره به اینکه شعب تأمین اجتماعی مازندران جمعه این هفته به صورت ویژه فعالیت دارد، گفت: با مصادف شدن روزهای پایانی سال و مهلت ارسال لیست بیمه شدگان و پرداخت حق بیمه به منظور جلوگیری از هرگونه وقفه و مشکلات آتی در دریافت فهرست پرداخت کارگاه‌ها اجرایی شده است.
 فعالیت شعب تامین اجتماعی مازندران در روز جمعه ۳۰ دی‌ماه

به گزارش شمال نیوز، حسن فلاح در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: خدمات همکاران ما در بخش‌های مرتبط با موضوع فهرست پرداخت حق بیمه است که شامل حضور رئیس یا معاون شعبه به همراه دو کارشناس وصول و نام‌نویسی و حساب‌های انفرادی می‌شود.

 

به گفته مدیرکل تامین اجتماعی مازندران، در روز جمعه ۳۰ دی‌ماه جاری یک کارشناس اداری در شعب تیپ یک و دو ۲ کارمند درآمد، یک نفر نام‌نویس و یک نفر اداری در شعب دارای تیپ پائین‌تر هم یک نفر کارمند، کارشناس وصول حق بیمه، یک کارشناس نام‌نویسی و حساب‌های انفرادی به همراه یک کارشناس اداری برای پاسخگویی به کارفرمایان از ساعت ۸.۳۰ دقیقه صبح الی ۱۳  در محل کار خود برای خدمات ویژه به مشتریان حضور دارند.

 

این مسئول تصریح کرد: تمام امور مربوط به فهرست‌های ارسالی حق بیمه کارفرمایان، تنها از طریق سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی به نشانی eservices.tamin.ir امکان‌پذیر است.

 

فلاح با اعلام اینکه تمامی امور مربوط به فهرست‌های ارسالی حق بیمه کارفرمایان، صرفاً از طریق سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: کارفرمایانی که برای ارسال فهرست و پرداخت حق بیمه سئوالات یا نیاز به راهنمایی دارند، می‌توانند برای دریافت کسب اطلاعات بیشتر علاوه بر تماس با مرکز ارتباطات مردمی سازمان با شماره تلفن ۱۴۲۰ تماس و به‌منظور حل مشکلات احتمالی به شعب تأمین اجتماعی مازندران در روزجمعه، فرداد( ۳۰ دی‌ماه ۱۴۰۱) مراجعه کنند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.763 seconds.